توسعه دهندگان اولیه بازی Light اعلام کردند که مبارزات و فیزیک بازی توسط دانیل کریگ در فیلم های جیمز باند الهام گرفته شده است.

دانیل کریگ و فیلم هایی که در آن جیمز باند بازی می کردند ، از نقش اصلی IO Interactive Studios در توسعه اولین بازی سبک الهام گرفته شدند. پیش از این ، توسعه دهندگان اظهار داشتند که برای اولین نسخه نسخه ی نمایشی ، آنها از سر دانیل کریگ و بدن عامل استفاده می کردند! اکنون مشخص است که سایر جنبه های بازی از فیلم هایی که بازیگر در آن حضور داشتند الهام گرفته شده است.
در مصاحبه ای جدید با مجله Edge ، کارگردان خلاق ، هاکان آبراک در مورد الهام دانیل کریگ برای ایجاد اولین بازی سبک صحبت کرد. Abrak تأکید کرد که این بازی کاملاً و دقیقاً از فیلم های دانیل کریگ کپی نشده است ، زیرا تیم توسعه می خواهد هویت و سبک خاص خود را داشته باشد. با این حال ، آنها معتقدند که شخصیت اصلی بازی باید به طور مداوم در حال حرکت ، فعال و پویا باشد و این تقریباً شبیه صحنه پارکور از ابتدای کازینو رویال است.
او همچنین در مورد این که چگونه آنها نمی خواستند یک ابرقهرمان را از روز اول به تصویر بکشند صحبت کرد. بنابراین ما از ابتدا شخصیتی بسیار قوی ، حرفه ای ، با تجربه ، بی فایده و خنک نمی بینیم. تیم توسعه معتقد است که چنین شخصیتی برای بازیکنان جذاب نخواهد بود. Abrak ، نمونه ای از فیلم DR The No Product نشان داد که این گروه در ابتدا به عنوان ابررسانا ارائه شده است. به گفته وی ، بازیکنان نمی توانند به راحتی یکدیگر را جایگزین کنند و با او ارتباط برقرار کنند.





































