وینس زامپلا ، رئیس حق رای دادن به میدان نبرد ، می گوید تنها دلیل سریال Call of Duty تصمیمات احمقانه EA در اوایل دهه 1980 بود.

میدان نبرد امسال عملکردی خیره کننده به نمایش گذاشت. نه تنها Battlefield 6 Beta بهتر از بتا Black Ops 7 بهتر عمل کرد ، بلکه انتشار رسمی این بازی نیز رکورد بیشترین بازیکنان را در تاریخچه مجموعه تیرانداز اکتیویژن شکست. علاوه بر این ، این بازی تاکنون بیش از 1.5 میلیون نسخه داشته است.
حق رای دادن رئیس فعلی Battlefield در بیانیه ای بحث برانگیز گفت که تنها دلیل مجموعه Call of Duty تصمیمات ضعیف EA و رفتارهای نامناسب در گذشته است. وی اختلاف نظر را برجسته کرد که منجر به جدایی وی از EA در سال دوم شد. تفاوتی که در نهایت منجر به ایجاد استودیوی Infinity Ward و تولد سری Call of Duty شد.
در مصاحبه ای با مجله GQ ، وینس زامپلا توضیح داد که چگونه حق رای دادن Call of Duty ایجاد شده است و گفت که EA عامل اصلی در ایجاد مجموعه است. از آنجا که رفتار و تصمیمات EA باعث شد که زامپلا از شرکت جدا شود و متعاقباً یک استودیوی Infinity Ward ایجاد کند.
استودیوی Infinity Ward تیمی است که سری Call of Duty را ایجاد کرده است. این حق رای دادن سالها بر ژانر تیرانداز برتر حاکم است و تأثیر زیادی در صنعت بازی های ویدیویی داشته است. این نشان می دهد که Zampla نقش مهمی و تعیین کننده در تاریخ صنعت ایفا کرده است.
Zampla بعداً به دلیل اختلافات با اکتیویژن به EA بازگشت و پروژه هایی مانند Titanfall ، Star Wars Jedi و Battlefield 6 را رهبری کرد. وی خاطرنشان می کند که اگر این تفاوت در سال 2 اتفاق نیفتاده و EA را ترک کرده است ، ممکن است تماس وظیفه هرگز اتفاق نیفتد.
وی تأکید می کند که رقابت بین دو سری Call of Duty و Battlefield همیشه به نفع بازیکنان بوده است. زیرا این دو حق رای دادن مجبور به افزایش سطح شدند. به گفته Zampla ، حتی بازی Black Ops 7 به لطف موفقیت Battlefield 6 بسیار بهبود یافته است.





































