دشوارترین عنوان وفادار باس ، Clair Obscur: Expedition 33 ، ضرب و شتم دشوار بود ، آنقدر دشوار بود که یکی از توسعه دهندگان نتوانست این کار را انجام دهد.

Chiaroscuro: Expedition 33 به دلیل نبردهای هیجان انگیز و چالش برانگیز شناخته شده است و به نظر می رسد این روند در آینده ادامه دارد. Sandfall Interactive Studios اعلام کرده است که به روزرسانی عمده و عنوانی رایگان در ماه های آینده منتشر می شود.
در همین راستا ، فرانسوا موریس ، مدیر کل و تهیه کننده استودیو ، در مصاحبه با سایت چند ضلعی گفت که ما شاهد نبردهای بسیار دشوار در محتوای جدید خواهیم بود.
The Clair Obscur: Expedition 33 تیم توسعه دهنده در یک سری مبارزات زیبا و دشوار پذیرفته شده است. با این حال ، دستیابی به این دعواها به معنای این نیست که همه افراد در استودیو قادر به شکست دادن آنها بودند.
هشدار: بقیه را تا قسمت سوم بازی بخوانید.
مدیرعامل اجرایی Sandfall Interactive می گوید:
قرار بود سیمون سخت ترین بازی بازی باشد. من هنوز نتوانسته ام او را شکست دهم. من باید استرس روحی را کاهش دهم و اجازه دهم که در نهایت آن را بشکند.
سیمون یکی از بازی های باس اختیاری است که در قسمت سوم می توان با آن روبرو شد و در Espace Dames Renoir کاوش کرد. در گذشته ، وی عضو Expedition Zero و دوست نزدیک Verso بود که پس از دستکاری در خانواده خواسته در پرتگاه گرفتار شد.
حتی اگر بتوانیم در ابتدای قسمت سوم به این باس مراجعه کنیم ، بازیکنان برای موفقیت در پیروزی در نبرد باید سطح بسیار بالایی داشته باشند.
موریس همچنین گفت که وی Sandfall Interactive و کارگردان کلر مبهم را برای افزایش دشواری بازی تشویق می کند.
»او گفت.
من به او گفتم که این بازی را به همان اندازه که می خواهید دشوار کند. بنابراین سعی نکردم جلوی او را بگیرم.
با این حال ، تام گیلرمین ، مدیر فنی و برنامه نویس ارشد بازی ، ادعا می کند که نبرد با سیمون در نسخه نهایی کمی متعادل تر شد.
به گفته موریس ، در اوایل انتشار این بازی ، تیم توسعه نگران این بود که نبرد با سیمون ممکن است تا حدودی ناامید کننده باشد ، زیرا فیلم های ارسال شده به یوتیوب و رسانه های اجتماعی نشان دادند که برخی از بازیکنان قادر به شکست او در یک ضربه هستند. البته بازیکنان اطراف بازی به یاد می آورند که ماله در آن زمان بیش از حد بیش از حد بود و در به روزرسانی های بعدی کمی ضعیف تر شد (حتی اگر او یکی از قوی ترین شخصیت های بازی باشد).
موریس سپس خاطرنشان كرد كه كارگردان قصد دارد یكی از سخت ترین مبارزات را در تاریخ بازی های ویدیویی ایجاد كند ، و به نظر می رسد بسیاری از بازیکنانی كه در برابر باس سیمون ناكام بودند ، کاملاً موافق هستند.
»او در پایان گفت.
برای وحشیگری مهم بود که بازی را برای طیف گسترده ای از بازیکنان در دسترس قرار دهد. اما در عین حال ، ما می خواستیم یک تجربه ویژه را به بازیکنان حرفه ای تر و خواستار ارائه دهیم. نبردهایی مانند سیمون دقیقاً برای این منظور طراحی شده اند تا گیمرهای هاردکور بتوانند چالش و سرگرمی واقعی را تجربه کنند.





































