Mindseye ، که با وعده های جاه طلبانه و نام های بزرگ همراه بود ، اکنون به عنوان یکی از بدترین شکست های سال شناخته می شود. به دنبال این شکست ، ده ها نفر از کارمندان فعلی و سابق ساخت یک استودیو Rocket Boy در یک نامه آزاد ، مدیریت ارشد شرکت را متهم کردند که مستقیماً مسئولیت وضعیت مهم بازی و رفتار ناعادلانه کارکنان را بر عهده داشت.

اولین کار استودیوی Rocket Boy ، Mindseye ، احتمالاً سال را به عنوان یکی از بدترین بازی های سال و یکی از بزرگترین شکست های تجاری به پایان می رساند. قبل از انتشار ، تبلیغات زیادی در مورد این بازی وجود داشت ، مانند لسلی بنزیز ، تهیه کننده سابق سری Grand Theft Auto ، در کنار مارک گرهارد.
اما حتی قبل از انتشار رسمی ، نشانه هایی از مشکلات جدی در ساخت یک استودیوی Rocket Boy وجود داشت. پیش نمایش های اولیه منفی ، تریلرهای ضعیف و اطلاعات کافی در مورد آستانه انتشار باعث شد بسیاری از بازیکنان در کیفیت Mindseye تردید کنند.
دو مدیر استودیویی فقط دو هفته قبل از انتشار بازی استعفا دادند. این اتفاق همزمان با انتشار اولیه نسخه های فیزیکی بازی اتفاق افتاد و منجر به انتشار فیلم ها با موضوعات فنی جدی و گیم پلی ضعیف شد.
بیانیه یک موشک پسری را در مورد روز یک پچ ایجاد کرد ، باعث بی اعتمادی شد ، به خصوص هنگامی که پچ آزاد شد اما نتوانست وعده های داده شده را تحویل دهد. این بازی هنوز نقص های جدی داشت. این استودیو در بیانیه ای گفت که از وضعیت عرضه بازی ناامید شده و متعهد به رفع مشکلات است ، در حالی که سونی شروع به بازپرداخت هزینه خرید بازی به کاربران کرده است.
لسلی بنزیس بار دیگر مشکلات بازی را به “خرابکاری داخلی و خارجی” نسبت داد ، ادعایی که قبلاً انتقاد منفی دریافت کرده بود. اما پس از تأیید اخراج های بی شماری در استودیو و گزارش های مربوط به IO Interactive (ناشر و سازنده هیتمن) که احتمالاً از قلمرو نشر خارج می شود ، ساخت و ساز Rocket Boy مسئولیت هایی را برای مدیریت ارشد ایجاد کرده است.
این نامه که توسط چهار کارمند فعلی و سابق در رابطه با اتحادیه کارگران بازی IWGB منتشر شده است ، آمده است:
فعلی و سابق Build Rocket Boy (بارب) ، به همراه کارگران بازی کارگران مستقل انگلیس (IWGB) ، نامه ای را نوشتند که کارمندان خود را برای بی احترامی و سوءاستفاده طولانی مدت به نام خود قرار داده است.
در اینجا آنچه در زیر آمده است:
شما انتظار داشتید که کارمندان سالها تصمیم خود را دنبال کنند و همه با آن مخالفت کرده اند ، آن را نادیده گرفته اند یا آن را رها کرده اند. ما تخمین می زنیم که اکثریت انگلیس از منابع انسانی این شرکت اکنون شغل خود را از دست داده اند. این اخراج ها نتیجه بی اعتنایی مکرر شما به تجربه تیم توسعه برای سالهاست که منجر به یکی از بدترین نسخه های دهه گذشته می شود.
این نامه سه مضرات اصلی در مدیریت تجارت را برجسته می کند:
- عدم شفافیت و ارتباط مؤثر
- سطح خرد کردن اضافه کاری
- مدیریت CASTRY تیراندازی
در اینجا آنچه در زیر آمده است:
تجربه ما در تجارت شامل فرسودگی ، ناامنی شغلی ، مسائل بهداشتی و شکست بازی هایی است که سالها از زندگی خود تجربه کرده ایم. ساختن یک پسر موشک باید تغییر کند. مدیران عامل باید عقب بایستند و به متخصصان باقیمانده اجازه می دهند راه را برای پیشبرد ترسیم کنند.
توسعه دهندگان چهار درخواست خاص ایجاد کردند:
- عذرخواهی عمومی از برخورد با کارمندان و پرداخت جبران خسارت به افراد اخراج شده
- امکان کارمندان باقی مانده بین ادامه دوره اخطار یا دریافت حقوق معادل آنها (Pilon)
- تلاش مستند و مؤثر برای بهبود شرایط کار ، از جمله شناخت IWGB به عنوان یک اتحادیه رسمی
- تعهد به استفاده از نهادهای رسمی خارجی برای انجام عزل و جلوگیری از رفتار ناعادلانه
پایان نامه بیان شده است:
مارک گرهارد و لسلی بنزیس ، شما اغلب به خانواده خانواده می گویید. اما ما از شما می پرسیم: آیا شما واقعاً با خانواده خود از این طریق رفتار می کنید؟
در سالهای اول ایجاد خود ، ساخت یک موشک پسری 5 میلیون دلار سرمایه را به خود جلب کرد و تحت این نام بنزیس توجه زیادی را به خود جلب کرد و قول داد برای ایجاد یک بازی در Grand Theft Auto. اما اکنون ، بدون تغییر عمده ، استودیو در مسیر شکست دیگری در صنعت بازی های ویدیویی قرار دارد.





































