جیسون کانل ، مدیر Creative Studio Sucker Punch ، اخیراً گفت که تجمع توانایی های بازی پیچیده و نیاز به استفاده از دکمه های کنترلر در اجرای آنها باعث می شود یک تجربه دشوار و چالش برانگیز باشد که بازیکن را گیج می کند و بازی را سرگرم می کند.

جیسون کانل در مصاحبه با GamesRadar گفت که توسعه دهندگان باید در ارائه قابلیت های مختلف گیم پلی تعادل خوبی داشته باشند تا این ویژگی ها منجر به سردرگمی بازیکنان نشود. به گفته وی ، رسیدگی به این چالش بسیار مهم است و نادیده گرفتن آن می تواند بازی را بسیار دشوار یا پیچیده کند. او می گوید:
فهمیدن همه سیستم ها و دکمه های موجود در کنترلر می تواند برای گیمرها کسل کننده باشد و صادقانه بگویم ، این یک چالش واقعی برای توسعه دهندگان هنگام ایجاد یک بازی جدید است. وقتی در حال ایجاد یک ویژگی هستید ، ممکن است تجربه یک بازیکن بلند مدت را که 4 ساعت در آن بازی زندگی کرده است ، نداشته باشید. به همین دلیل ، وقتی صحبت از تست و آزمایش بازی می شود ، متوجه خواهید شد که این ویژگی باعث می شود تجربه بازی دشوار و پرتحرک باشد.

او معتقد است که تجربه یک بازیکن با یک بازیکن باتجربه بسیار متفاوت است و ممکن است از دیدگاه توسعه دهنده دور باشد. اما آنها همچنین برنامه های بسیاری برای حل این چالش دارند. برای یافتن پاسخ نهایی ، هر دو ساعت ها با بازی و چالش های مختلفی که توسط وسایل مختلف ارائه شده است ، آزمایش می کنند. این به توسعه دهنده کمک می کند تا تجربه ای متعادل و لذت بخش را به بازیکنان ارائه دهد.
به گفته جیسون کانل ، این روند نیاز به سالها بررسی عمیق توسط یک تیم تخصصی دارد تا فقط روی آن تمرکز کند. همچنین باعث می شود تجربه بازی بیشتر از تصور بازیکن باشد که شبح یوتی بیش از تخیل بازیکنان حمل می کند.





































