تیم لهستانی در استودیوی Bloob بیانیه ای را در وب سایت رسمی خود در مورد تاریخ راه اندازی بازی های جدید استودیو در سالهای آینده منتشر کرده است. Layers of Fear: نسخه نهایی شاهکار به عنوان نسخه کامل Layers of Fear Collection برای Switch 2 منتشر می شود.

در برنامه انتشار آثار جدید از تیم Bloob ، برای اولین بار لایه های ترس: نسخه نهایی شاهکار ، که به صورت دیجیتالی به عنوان یک نسخه کامل از همه محتوای سری Layers of Fear منتشر می شود ، می بینیم. این استودیو همچنان به انتشار بازی ترسناک من و متنفر این مکان ، اقتباسی از سری کتاب های طنز با همین نام توسط Artium Topillin ، Kyle Starks و Arytom Topilin ادامه می دهد. من و این مکان توسط استودیوی زیرنویس Broooob ، Broken Mirror Games ساخته شده است و در 9 فوریه (1 ژانویه) برای رایانه های شخصی ، PlayStation 2 ، Xbox Series X/S و Nintendo Switch منتشر می شود. نیازی به گفتن نیست ، 7 نوامبر (7 نوامبر) امسال به عنوان تاریخ لانژ تعیین شد.
سال دوم با توسعه بازی های Mirror Broken Mirror ، دوره رونمایی جهانی برای عنوان F Project F خواهد بود. به عنوان بخشی از همکاری طولانی مدت بین 1 تا 2 ، این تیم نقش آثار سازنده تیم Bloober را بازی کرد. Project M ، به عنوان یک بازی ترسناک دیگر از بازی های Mirror Broken ، 2 را برای سوئیچ 1 و 2 منتشر می کند. سرانجام ، بازی Star Trek: Infection Virtual Reality ، نتیجه همکاری مهمانی با تیم دیگر ، قرار است در تاریخ 5 دسامبر (5 دسامبر) برای Meta Quest 3s ، Meta Quest 3 و SteamVR منتشر شود. Star Trek: عفونت برای اولین بار در رویداد بازی های امسال نمایش داده شد.
BLOOB TEAM STUDIO اخیراً در توسعه و ارائه آثار ترسناک به عملکرد مثبت رسیده است. Cronos: Dawn جدید ، به عنوان بخشی از این عملکرد رضایت بخش ، در جشنواره طلایی جوی استیک نامزد بهترین صدا شد. در اظهارات اخیر خود ، پیوتر بابینو ، پیوتر بابینو ، تلاش های خود را برای تحکیم موقعیت استودیو در ایجاد بازی های ترسناک درجه یک و همچنین اهمیت نمایش انواع آثار در ژانرهای دیگر با همکاری با تیم هایی مانند بازی های آینه شکسته برجسته کرد. او گفت:
هر یک از عناوین آینده در نظر گرفته شده است تا به بازیکن روش جدیدی برای هیجان و تجربه ارائه دهد که DNA استودیوی ما را تعریف می کند. اول و مهمتر از همه ، ما آثاری با بالاترین کیفیت تولید می کنیم که نقش اصلی در بازار بازی های ویدیویی پویا و غنی دارند ، نه فقط یک کار مشترک در میان سیل بازی های دیگر.





































