اینکه آیا حماسه نورس قرار بود یک سه گانه باشد یا فقط دو بازی، موضوعی بود که ما در مورد آن بحث زیادی داشتیم. بدیهی است که هر کدام موافقان و مخالفانی داشت، بنابراین ما منتظر بودیم تا کوری بارلوگ نظرش را بگوید و او گفت که داستان را در دو قسمت تعریف کند.
بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان 1401 (9 نوامبر 2022) برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد که به تازگی مشخص شده است که نقدها و نمرات این بازی در تاریخ 12 نوامبر (3 آبان) منتشر خواهد شد.
سازندگان God of War Ragnarok می گویند که کار برنامه ریزی شده بسیار بزرگتر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کردند.
شکی نیست که God of War Ragnarok یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2022 است که تنها حدود یک ماه تا انتشار باقی مانده است. به گفته فیلمنامه نویس ارشد این بازی، آقای ریچارد گوبرت، ارائه داستان نورس در قالب یک سه گانه یا دو قسمت در تیم سازنده مورد بحث قرار گرفته است.
اتفاقات زیادی در این بازی در حال رخ دادن است، شخصیت های مختلفی در آن حضور دارند و داستان آنها به پایان می رسد و به بسیاری از سوالات بازی اول پاسخ داده می شود. بازیکنان می بینند که چگونه پیوند بین آترئوس و کریتوس رشد می کند و چگونه شخصیت های جدیدی مانند تایر و آنگربودا این رابطه را مختل کرده و متزلزل می کنند.
علاوه بر این، آریل آنجلوتی، سازنده اصلی داستان خدای جنگ راگناروک، میگوید این بازی بسیار بزرگتر از آن چیزی است که آنها در ابتدا تصور میکردند.
ریچارد گوبرت همچنین گفت که برای بازیکنانی که می خواهند God of War Ragnarok و این قسمت آخر را تجربه کنند بسیار هیجان زده است.
ریچارد گوبرت گفت:
همچنین شخصیتهای بیشتری وجود دارند که ما آنها را دنبال میکنیم و در نهایت احساس بزرگ و حماسی میکنیم، زیرا چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.
نکته مهم این بود که چگونه میتوان داستان را در یک بازی جمعبندی کرد و آن را به عدالت انجام داد؟ چگونه میتوانیم آن را پیش ببریم و در پایان بازی در حالی که تمام این موضوعات را جمع میکنیم، اوقات خوبی داشته باشیم؟ این بازی بزرگتر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کردیم. لحظات مهم زیادی در تاریخ بازی وجود دارد که باید به آنها بپردازیم.