در سالهای اخیر ، تعداد بازی های لغو شده در وسط روند توسعه به طور غیر طبیعی افزایش یافته است. آخرین قربانی عنوانی در دنیای Blade Runner است که توسط Supermassive Game Studios ساخته شده است.

Blade Runner: زمان زندگی قرار بود یک سبک اکشن ماجراجویی سوم باشد که بین 2 تا 4 ساعت تخمین زده شد.
چرا مهم است؟ از آنجا که بدون شک Blade Runner یکی از بهترین آثار علمی شناخته شده است که پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی عالی AAA را دارد.

طبق اسناد افشا شده ، Blade Runner: Time To Live قرار بود در سال ششم جریان یابد و با تمرکز بر روایت ، شخصیت پردازی ، تجربه فیلمبرداری و اکشن ماجراجویی. این قهرمان یک مدل کلاسیک Nexus 6 به نام Sollange بود ، شخصیتی که فراتر از زندگی معمول خود زنده مانده است.
داستانی جذاب که قرار بود مضامین فلسفی Blade Runner را با گیم پلی اکشن و ماجراجویی پویا ترکیب کند.
این بازی در نظر گرفته شده برای سفر به So-Langge Risky ، که از یک مأموریت در خارج از زوریخ جدید مستثنی بود و فکر می کرد که مرده باشد ، اکنون سعی در یافتن مسیر خود دارد.
از نظر گیم پلی ، Blade Runner: Time to Live به چهار بخش اصلی تقسیم شد: مخفیگاه مکان ، مبارزه ، اکتشاف ، تحقیق و تعامل چشمگیر بین شخصیت ها. قرار بود این بازی چندین مهارت را شامل شود و به شدت روی مضامین قابل ردیابی و استفاده از خاطرات گذشته تمرکز کند.
این عنوان در ماه سپتامبر آغاز شد و تیمی که قبلاً در سال 2 در این حرفه کار کرده بود ، مسئولیت توسعه را بر عهده داشت. پیش از تولید قرار بود تا اول مارس به پایان برسد و نمونه برداری برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده بود.
نسخه نهایی بازی قرار بود در طول سال ششم منتشر شود. تولید کننده قصد داشت پروژه را در دسترس کنسول های فعلی و نسل بعدی قرار دهد. همچنین بودجه 5 میلیون دلاری برای توسعه بازی وجود داشت که شامل هزینه های پس از تولید و آزمایش نمی شود.
این گزارش دلیل اصلی لغو پروژه توسط Alcon Entertainment است که صاحب IP Blade Runner IP است. اگرچه دلیل دقیق این تصمیم مشخص نشده است ، لغو چنین پروژه ای با این سطح از جذابیت یک واقعه ناراحت کننده است.