با وجود انتشار موفقیت آمیز بازی Battlefield 6 ، بسیاری از بازیکنان از طراحی و اندازه نقشه های چند نفره آن ابراز نارضایتی کرده اند و معتقدند که تعداد واقعی نقشه ها کمتر از آنچه به نظر می رسد است.

به گفته بازیکنان ، اگرچه این بازی در حال حاضر دارای پنج کارت است ، اما برخی از شباهت ها بین آنها به نظر می رسد که آنها عملاً پنج کارت هستند. به عنوان مثال ، دو نقشه از شهر نیویورک ، دو نقشه از بیابان آسیایی ، دو نقشه از شهرهای اروپایی و دو نقشه مصر به حدی شبیه است که تنوع مورد انتظار را ارائه نمی دهند. یک کاربر می نویسد:
نقشه های Liberation Peak و Mihak Valley به حدی شبیه است که نقشه را از وسط نصف کردند.
انتقاد اصلی سایر بازیکنان ، کوچک و جمع و جور بودن نقشه ها است که علی رغم وعده های سازندگان برای تهیه میدان های نبرد بزرگ ، گیم پلی را برای بستن درگیری ها (یا به عنوان هواداران اردوگاه) و مجموعه تنظیمات برای نبردهای عمومی محدود کرد. این امر باعث شده است که بسیاری از بازیکنان در EA Studios و DICE در مورد برنامه هایی برای گسترش برنامه ها با توسعه دهندگان صحبت کنند.
این نارضایتی در حالی صورت می گیرد که توسعه دهندگان قبلاً اعلام کرده بودند که نقشه های کوچکتر در نسخه بتا “عمدا” برای اهداف آزمایش و نقشه های بزرگتر در نسخه نهایی بازی ساخته شده اند. با این حال ، به نظر می رسد که محصول نهایی حداقل در مقایسه با سایر بازی ها ، تمام انتظارات طرفداران قدیمی را برآورده نمی کند.





































