به گزارش رویترز ، اینستاگرام سال گذشته با سازمان بازارها و رقابت بریتانیا موافقت کرد تا تبلیغات مخفی اینفلوئنسرها را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و ویدئو سرکوب کند.
یک دادگاه عالی آلمان حکم داده است که اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی که از شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود پول دریافت می کنند ، باید به وضوح نشان دهند که چنین پست هایی تبلیغاتی هستند.
به گزارش ICTNN ، دادگاه عالی فدرال آلمان در مورد سه اینفلوئنسر اینستاگرامی فیس بوک تصمیم گرفت که اگر اینفلوئنسرها پول دریافت نکنند ، می توانند محصولات را بدون برچسب تبلیغاتی نشان دهند.
انتهای پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
اینفلوئنسرها با هزاران دنبال کننده می توانند پول زیادی از شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام دریافت کنند.
دادگاه تصمیم گرفت که Influencer Fitness باید هنگام تبلیغ یک نام تجاری شفاف باشد. با این حال ، دادگاه پرونده کتی هوملس ، مجری و تأثیرگذار تلویزیون را به دلیل پستی که او در مورد یک عروسک تهیه کرده بود ، به دلیل عدم دریافت مبلغی برای این پست و بنابراین مجبور نبود آن را به عنوان تبلیغات برچسب گذاری کند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری