بر این مارک زاکربرگو مدیرعامل میتا ، و آدام مانسی، رئیس اینستاگرام ، این شبکه اجتماعی اکنون یک رکورد عالی است 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دستیابی دیدگاه این کار ، تأثیر فزاینده و تأثیر این پلتفرم بر فرهنگ دیجیتال ، محتوای اجتماعی و تعامل در سراسر جهان را نشان می دهد.
خلاصه و مهمترین امتیاز
- 🔹 اینستاگرام به طور رسمی 5 میلیارد کاربر فعال در ماه به دست آورد.
- رشد این سکو در سالهای اخیر بسیار شایسته شواهد ، کافه ها و محتوای بخش های پیشنهادی بوده است.
- 🔹 اینستاگرام با هدف تغییر نوار ناوبری کم ، دسترسی به مدیران را تسهیل می کند.
- 🔹 به زودی کاربران برای کنترل و تنظیم الگوریتم Riles در اختیار کاربران قرار می گیرند.
استراتژی آینده اینستاگرام چیست؟
آدام مانسی در ویدیوی جدید وی توضیح داد که تقریباً تمام رشد اینستاگرام طی چند سال گذشته به دلیل سه بخش اصلی بوده است: مدیران (DMS) ، ریل (غلطک) و محتوای توصیه شده توسط الگوریتمبشر به همین دلیل ، وی تأکید کرد که اینستاگرام در ماه های آینده روی این سه محصول تمرکز خواهد کرد و آنها را به سمت کاربردهای عمومی سوق می دهد.

2 میلیارد فعال ماهانه اینستاگرام
کنترل الگوریتم و رابط کاربری در جاده تغییر می کند
به منظور اجرای استراتژی جدید خود ، اینستاگرام قصد دارد تغییرات اساسی را برای کنترل الگوریتم و طراحی رابط کاربری ایجاد کند.
اصلاح ریزگردها الگوریتم RALES
اینستاگرام به منظور کنترل بیشتر محتوای نمایش داده شده ، در حال آزمایش با توانایی تنظیم دقیق الگوریتم Riles است. با استفاده از این ویژگی ، کاربران قادر خواهند بود:
- موضوعاتی را که اینستاگرام فکر می کند انتخاب یا حذف کنید.
- نمایشگر محتوا را بر اساس ترجیحات آنها تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر علاقه خود را به کالج فوتبال از دست می دهند ، اهمیت میله های مرتبط را متوقف کنید.
موزی خاطرنشان کرد: این ویژگی ممکن است در آینده به سایر قسمت های اینستاگرام گسترش یابد.
تغییر در نوار ناوبری
علاوه بر این ، اینستاگرام نوار ناوبری پایین را نیز به روز می کند. در این تغییر ، دکمه بارگیری محتوا با پیوند مستقیم تر به بخش مدیران برای تأکید بر اهمیت مکاتبات به عنوان یک محور اصلی جایگزین شده است.
اهمیت این دستاورد برای مردگان
اینستاگرام در اوایل سال جاری 1 به رکورد 2 میلیارد کاربر به دست آمد ترانزیت 5 میلیارد کاربر در هر ماه ، نقش محوری این مقالات انجمن در اکوسیستم متا و اهمیت آن برای تولید کنندگان محتوا ، مارک ها و کاربران عادی است. این آگهی همچنین نشان دهنده توسعه مداوم اینستاگرام در راستای آرزوهای متا گسترده تر در زمینه هوش مصنوعی و متاورن ها است.
آیا فکر می کنید تمرکز بیشتر روی اینستاگرام در راهنما و Riles باعث بهبود تجربه کاربر این سیستم اساسی می شود؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/09/25/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%A8%D9%87-%DB%B3-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%D9%81%D8%B9/
تحریریه ICTNN شبکه خبری