Harman Brand ، شرکت سامسونگ ، وابسته امروز تبلیغ کردستان این است که روند خرید بخش صوتی در Massimo ، یعنی. ناچیز، کامل این قرارداد که برای اولین بار در ماه مه اعلام شد ، پنج مارک صوتی نمادین را به مجموعه عظیم سامسونگ اضافه کرده و تعداد کل شرکت های وابسته به شرکت فناوری غول را به شماره 2 می آورد.
خلاصه و مهمترین امتیاز
- هارمن ، شرکت تابعه این شرکت ، به خرید Sound United با 5 میلیون دلار پایان داد.
- 🔹 با این خرید ، 5 مارک اصلی از جمله Bowers & Wilkins ، Denon و Marantz به پنج مارک قبلی در هارمن اضافه شد و تعداد کل مارک های صوتی در سامسونگ به 2 رسید.
- این قرارداد سامسونگ یکی از بزرگترین بازیگران صنعت صوتی جهان را ایجاد می کند و به این شرکت اجازه می دهد تا از فناوری های پیشرفته در محصولات کهکشان استفاده کند.
- Sound Sound به عنوان یک شرکت استراتژیک مستقل در هارمن متحد شد که برای حفظ هویت مارک های خود به کار خود ادامه خواهد داد.
این قرارداد شامل چه مارک هایی است و چرا برای سامسونگ مهم است؟
با اتمام قرارداد ، سامسونگ اکنون یکی از بزرگترین بازیگران صنعت صوتی جهان است. این شرکت می تواند یک فناوری صوتی برای این مارک ها در محصولات خود باشد ، از جمله تلفن های کهکشان ، رایانه لوحی ، لپ تاپ ، تلویزیون و تلویزیون و، استفاده می شود
۱۰ یک برند جدید اضافه شده است (از Sound United)
- صدای بوستون
- Bowers & Wilkins
- دسته
- فناوری خاص
- بدهی
- هوس
- مارانتز
- پل صدا
مارک قبلی هارمن
این مارک های جدید به گروه قدرتمند قبلی هارمن اضافه می شوند ، که شامل آن است AKG ، Arcam ، Harman Kardon ، Infinity ، JBL ، Lexicon ، Mark Levinson بسیاری از مارک های دیگر وجود دارد. اکنون مجموع مارک های صوتی سامسونگ 1 تعداد بالغ است.

مارک های صوتی سامسونگ
جزئیات مالی و ساختار عملیاتی پس از خرید
میزان این قرارداد 5 میلیون دلار این بخش کوچکی از 2 میلیارد دلار سامسونگ در سال ششم هزینه خرید هارمن را پرداخت کرد. با این خرید ، مجموعه محصولات Harman با یک افزودنی مواد تشکیل دهنده سلام ، تجهیزات صوتی خانگی و گیرنده های صوتی/تصویری (AVR) انبساط
مطابق بیانیه رسمی ، Sound United K. واحد تجاری استراتژیک (SBU) سبک زندگی مستقل هارمن به کار خود ادامه خواهد داد. این تصمیم یک هدف است حفظ میراث و تجربه وت پایگاه داده مشتری این مارک ها گرفته شده است. در عین حال ، این مارک ها می توانند از منابع Harman برای گسترش دسترسی و موفقیت خود استفاده کنند.
نقل قول از Harman Lifestye Head
“
چشم انداز هارمن ایجاد تجربیاتی است که زندگی افراد را از طریق تجربیات صوتی استثنایی تحت تأثیر قرار داده است. لیست عالی مارک های صوتی متحد با اشتیاق عمیق به صدا ، نوآوری و تعهد به کیفیت که مطابق با ارزش های خود هارمن است ، می چرخد. این معامله فرصت های رشد چشمگیری را برای همه باز می کند.
به نظر شما ، آیا می تواند مدیریت همزمان مارک های صوتی مختلف برای حفظ هویت مستقل از هر مارک به یک چالش تبدیل شود یا این قدرت هیبریدی سامسونگ یک رهبر در بازار صدا خواهد بود؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/09/25/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-sound-united-%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9-%DB%B2%DB%B1-%D8%A8%D8%B1/
تحریریه ICTNN شبکه خبری