Guillaume Broche ، مدیر کلر مبهم Expedition 33 ، معتقد است که موفقیت P او و تیمش را ترغیب کرده است تا از یک سبک هنری خاص برای ساخت بازی استفاده کنند.

نمی توان اشتراک خاصی بین یک اثر روح و عنوانی از اشراف وجود داشت ، اما به نظر می رسد که Expedition مبهم 33 و دروغ های P ، سبک هنری Belle époque ، می تواند یک نقطه مشترک جذاب باشد. برای کسانی که آن را نمی دانند ، Belle époque یک دوره تاریخی در فرانسه بود که منجر به آن زمان ، معماری ، هنر و سطح فناوری در فرانسه شد. Gium Brush ، مدیر این اشراف ، اعلام می کند:
(در زمان توسعه Expedition Clair مبهم 33) ، ما فکر کردیم که سبک هنری Belle Epoque بسیار خالص و جذاب است. وقتی به دروغهای تجربه P رفتیم ، فهمیدیم که می توانیم هنر خود را مطابق دوره Belle époque طراحی کنیم. این تصمیم وقتی جدی تر بود که به محل هتل کرات در دروغهای P رسیدیم و فکر کردیم که این سبک هنری همان چیزی است که باید در بازی خود داشته باشیم.
هنگامی که P Lies آزاد شد ، مانور در Expedition Clear Machure 33 هنوز در حال توسعه بود ، و به دلیل یک گرامفون شبیه به Gramophone که در Karrat در Lies of P Game طراحی شده است ، فکر می کردیم که مردم می توانند فکر کنند که بازی ما از P. کپی کرده است.

سرانجام ، Gium Boyvan موفقیت دروغ P را به عنوان یک رویداد دلگرم کننده برای خود و تیمش می داند و فکر می کند که این رویداد باعث شده است تا آنها در توسعه پروژه خود اطمینان بیشتری داشته باشند.
از طرف دیگر ، با این حال ، مدیر Lies of P ، Choi Ji-Won ، معتقد است که او و تیمش با استفاده از سبک هنری دوران Belle Epoque و با نمایندگی از مناظر مانند برج ایفل ، النصره و مربع محافظه کار محافظه کار بودند و کمتر احتمال دارد که از فرانسوی ها واکنش منفی بگیرند. در اینجا است که مدیر کلر مبهم Expedition 33 با شوخی گفت که اگر فرانسوی ها این پوشش ها را طراحی و اجرا کرده بودند ، استفاده از لباس های گرگ در یک بازی تأیید می شود!