جک گالاگر ، رئیس استودیو و توسعه دهنده این ابتکار ، اخیراً از Xbox تشکر کرد ، در اعلامیه و تهیه عنوان محبوب و توسعه عنوان محبوب خود و اکنون به طور رسمی از آن جدا خواهد شد.

حدود چند ماه پس از لغو پروژه Dark Perfect ، رئیس استودیوهای ابتکار رسماً جدایی خود را از Xbox اعلام کرد. جک گاگار در LinkedIn اعلام کرد که استعفا خواهد داد و به نحوه کار تیمشان با بازی قبل از لغو پروژه افتخار می کند.
او می گوید:
بعد از یک ماجراجویی رویایی ، وقت من در این سریال به پایان رسیده است. من به تیمی بسیار با استعداد و پرشور افتخار می کنم که افتخار جمع آوری و رهبری کردم. با هم ، ما یک صراحت نمادین را بازآفرینی کردیم و در هر مرحله از مسیر خود از خلاقیت و مهارت استفاده کردیم. محبوبیت و هیجان طرفداران برای آنچه ما ساخته ایم واقعاً الهام بخش و عمیقاً مورد استقبال همه ما هستند. اگرچه این دوره خوب زودتر از حد انتظار به پایان می رسد ، روحیه ، استعداد و دستاوردهای تیم فراتر از پروژه آنها است. برای این فرصت ، من از حمایت و هواداران آنها برای اعتقاد به این پروژه بسیار سپاسگزارم. من به آنچه انجام داده ایم و هیجان آنچه در آینده اتفاق می افتد افتخار می کنم و برای شما آرزو می کنم برای توسعه دهندگان توانمند و با استعداد که با آنها افتخار می کردم کار کنم. به امید ماجراهای جدید و تجلیل از زمان مناسب که گذرانده ایم.

چند ماه پیش ، لغو پروژه Dark Perfect سرانجام منجر به بسته شدن استودیوهای ابتکار شد. این خبر در یک ایمیل داخلی از مجموعه Xbox Game Studios منتشر شد و با تمرکز بر لغو یک بازی کامل تاریک و همیشه همیشه و حتی چندین پروژه غیر ضروری دیگر.
لغو کامل تاریکی جلوه های منفی زیادی داشت و حتی پویایی کریستال ها (استودیویی که به ابتکار عمل برای توسعه عنوان کمک کرد) نیز با قدرت روبرو شد. به نظر می رسد که تعدیل برق نتیجه اختلاف نظر است که در آن گروه گروه سعی در خرید عنوان تاریک کامل Xbox داشتند ، سپس آن را به Take-Two Interactive می فروشند. شرکتی که قرار بود سرانجام بازی را تأمین کند.
طبق گفته های کریستال دینامیک ، آنچه در پروژه Tomb Raider اتفاق افتاد ، کار نخواهد کرد ، و اگرچه تنظیم انرژی برای آنها یک تصمیم دشوار بود ، اما یک گام اساسی برای اطمینان از موفقیت و پیشرفت پروژه های آینده در نظر گرفته شد.