عنوان Dying Light: The Beast باید بیش از 5 مدل مختلف و چهره را برای زامبی های خود ارائه دهد که تنوع بسیار خوبی را برای بازیکنان ارائه می دهد.

به تازگی ، گزارش جدیدی که به Dying Light متصل شده است: مشخصات جانور ، جزئیات و تاریخچه در طراحی هنری عنوان زامبی ها ، توضیح می دهد که چگونه ظاهر هنری خاص طراح مفهومی پروژه ، Charidimos Bitsakisis ، یک هدف در بازی است.
بخش بزرگی از برداشت ها متعلق به دو زامبی اصلی نور در حال مرگ است: جانور ، و بیش از 5 نوع مختلف از خروس وجود دارد ، رایج ترین زامبی بازی. این زامبی های کلاسیک دوباره طراحی شده اند و به نظر نمی رسد که دیگر خشک و مومیایی شوند.


لازم به ذکر است که این حجم از تنوع در انواع مختلف و اندازه های فیزیکی در دسترس خواهد بود و حتی برخی از آنها خطرات و چالش های منحصر به فردی دارند. علاوه بر این ، برخی از آنها اثری از بشریت خود را به روشی ظریف نشان می دهند ، مانند نگاه کردن به اندام های خود پس از خارج شدن از محل خود.
علاوه بر تلخ ها ، حدود 2 نسخه مختلف از قربانیان Dying Light وجود دارد: تجربیات بارون از جانور. اگرچه تعداد آنها به اندازه زامبی های اصلی بازی نیست ، اما بازیکنان باید انتظار داشته باشند که تنوع زیادی در این زامبی های آزمایشگاهی ، چه از نظر ظاهری و چه در رفتار داشته باشند. لازم به ذکر است که نسخه های مختلف این گونه دارای ظرفیت ها و مهارت های خاصی مانند اسپری اسید یا قدرت فیزیکی خواهد بود.
سرانجام ، بازیکنان با Chimras روبرو می شوند ، که اگرچه بسیار پایین تر هستند و آنها با بدنه مرگ بسیار متفاوت هستند ، اما نه تنها از طراحی پیچیده تر و ترسناک تر برخوردار هستند ، بلکه برای بازیکنان نیز چالش های بسیار نفس گیر دارند.

برای ایجاد این هیولاهای عظیم ، تیم طراحی بازی مجموعه ای از تحقیقات پزشکی را در مورد عضلات و پارچه های انسانی انجام داده است و در نتیجه طراحی موجودات مخوف و بدون پوست و ویژگی هایی مانند استخوانها از گوشت پوسیده ، فک ها در وسط دو نیمه و دست های بزرگ انجام شده است.
عنوان Dying Light: The Beast در ابتدا در تاریخ 6 اوت منتشر شد ، اما پس از تأخیر ، اکنون باید در تاریخ 9 سپتامبر منتشر شود. این بازی قبلاً DLC برای Dying Light 2 بود اما در نهایت به طور مستقل منتشر شد. بازیکنان این بازی نقش کایل کرین ، قهرمان حق رای سال 2 را بازی می کنند.