در میان رقبا و انتظارات روزافزون صنعت بازی ، اشتراوس زلنیک ، مدیر عامل شرکت Take-Two ، Materal Company و GTA 6 بازی ، معتقد است که بازی های خوب دیگر کافی نیستند یا “خوب ، بد جدید”

در مکالمه با IGN ، زلنیک افزایش مداوم در هزینه های توسعه بازی های AAA و گسترش تقویم تولید را ارزیابی کرد. او گفت.
من فکر می کنم این بازتابی از این واقعیت است که با صنعت سرگرمی ، مصرف کنندگان به دنبال کیفیت هستند و همه متوجه می شوند که مصرف کننده بسیار زیاد است و البته این درست است.
Zelnik با تشخیص اینکه استودیوهای Take -out نتوانستند “بهترین سرگرمی” را فراهم کنند ، گفت که این شرکت “ترجیح می دهد در صورت شکست” شکست بخورد “.
من فکر می کنم برخی از رقبای ما ممکن است متوجه شده باشند که محصول معمولی برای مصرف کنندگان قابل قبول نیست. خوب ، این بد جدید است و این محصول عالی است که عالی است. هدف ما این است که همه چیز را استثنایی کنیم.
همانطور که توسط رئیس شرکت والدین Rockstar برنامه ریزی شده است ، Zelnik بارها و بارها GTA 6 را به عنوان یک پدیده منحصر به فرد تعریف کرده و از تصمیم به تأخیر در بازی به منظور به حداکثر رساندن کیفیت دفاع کرده است. او در اوایل سال جاری گفت.
Rockstar Games سعی می کند بهترین چیزی را که کسی در دنیای سرگرمی دیده است ، ایجاد کند.
با این حال ، به خاطر داشته باشید ، یک تجارت به همان اندازه که Take-Two صنعت را متفاوت می بیند و خطرات و هزینه های مختلفی را برای اکثریت قریب به اتفاق توسعه دهندگان بازی ارائه می دهد. فراموش نکنیم که فقط یک Rockstar و GTA 6 در بازار گسترده AAA وجود دارد.
البته وی همچنان تأیید کرد که این کلمات به معنای شخص خاص یا استودیو نیست و شرکت ها نباید مقصر باشند که از نتایج پیروی کنند. با این حال ، او نمی تواند مشتاق سخنرانی خود در مورد GTA 6 و انتظار دیدن محصول نهایی باشد.
بازی GTA 6 در 5 مه (1 ژوئن) برای سری PlayStation 2 و سری X / S منتشر می شود.