طبق مصاحبه ای با Gium Brush و Tom Gillerin ، مدیر و برنامه نویس اصلی Clair Obscur: Expedition 33 ، Sandfall Interactive Studios قصد گسترش تیم توسعه خود را نداشت.

CLEAR MINCURE: Sandfall Interactive Studios Sandfall به یکی از محبوب ترین بازی های سال تبدیل شده است. حتی بسیاری از افراد با نفوذ در صنعت بازی های ویدیویی او را به عنوان بهترین بازی سال معرفی کرده اند. در طول رویداد ECDEC 2025 ، یکی از وب سایت های خبری توانست از جیم بروچ و تام گیلرین در مورد چگونگی ایجاد چنین بازی مهم با یک تیم کوچک سؤال کند. در این مصاحبه ، تام گیلرین گفت که استودیوی تعاملی Sandfall قصد افزایش تیم توسعه را ندارد. وی همچنین خاطرنشان کرد: وضعیت آنها ممکن است ایده آل نباشد ، اما ابعاد فعلی آنها از تیم برای تولید بازی ها به عنوان مبهم و واضح بسیار مناسب است. گیلمین به گفتن ادامه داد.
اکنون ترجیح می دهم با یک تیم کوچک کار کنم. من دقیقاً نمی دانم یک تیم ایده آل باید باشد ، اما تیم فعلی ما برای تولید یک بازی بازی با قیمت های استاندارد مفید است.
اگرچه استودیوی تعاملی Sandfall توسط شرکای خارجی برای بخش هایی مانند AQ ، مکان و بازاریابی کمک کرده است ، اما کار اصلی توسعه با یک تیم بسیار کوچک انجام شده است. برس Gium در این رابطه گفت:
در استودیوی ما ، پنج نفر روی محیط بازی کار کردند و دو نفر در تاریخ کار کردند. من همچنین فکر می کنم که 2 تا 5 نفر صحنه های سینمایی را ساختند. موسیقی نیز توسط چهار نفر ساخته شده است. اگرچه تیم کوچک بود ، اما همه چیز خوب پیش رفت زیرا اعضای تیم بسیار واجد شرایط بودند. پس از ایجاد شرکت ، ما بیش از 5 مصاحبه برای جذب اعضای تیم انجام دادیم. روند انتخاب بسیار دقیق و دقیق بود. ما به جای اینکه به انتخاب افراد حرفه ای و باتجربه بپردازیم ، بیشتر به جستجوی جوانان جوان و با استعداد که روحیه خوبی داشتند ، متمرکز شدیم.

گیلمین اضافه کرد:
در آن زمان ، هنرمند VFX (جلوه های ویژه بصری) و طراح شخصیت های ما هر دو اخیراً فارغ التحصیل دانشگاه بودند و این اولین کار آنها بود. اگرچه آنها تجربه کاری کمی دارند ، اما آنها چیز زیادی در مورد کار نمی دانند ، و فکر می کنم این یک مزیت بزرگ بود زیرا آنها توانستند به سرعت با سبک خاص ما سازگار شوند.
بسیاری از افراد تأثیرگذار در صنعت بازی های ویدئویی استودیوی تعاملی Sandfall را تحسین کردند و حتی هیدو کوجیما شخصاً اعلام کرده است که این استودیو وی را به سمت تجدید نظر در استودیوهای اصلی و ابعاد تیم های توسعه سوق داده است. در زمانی که توسعه بازی ها پیچیده تر و دشوار تر می شود ، استودیوی تعاملی Sandfall ثابت کرده است که می توان یک بازی عالی با یک تیم با استعداد کوچک ایجاد کرد.