الکس هرناندز ، صدای شخصیت اصلی Mindseye ، Jacob Diaz ، از چالش بازی صحبت کرد و از انتشار بازی ها به طور ناقص و ناتمام انتقاد کرد.

اگرچه Mindseye در ابتدا مشتاقانه در انتظار بود ، اما در زمان انتشار ، اشکالات جدی و مشکلات عملکردی در این کار تأثیر گذاشت. اگرچه سازندگان عذرخواهی کرده اند و به روزرسانی های جدیدی برای حل مشکلات منتشر شده است ، اما ظاهراً برای تغییر نظر مردم کافی نبود. Mindseye at Metacritic بدترین امتیاز را در بین آثار سال گذشته به دست آورد و تولید کننده ، ساخت یک پسر موشک ، به دلیل این شروع فاجعه بار مجبور به بیرون رفتن شد.
تیم توسعه دهنده اکنون برنامه مفصلی برای حل مشکلات و بهبود بازی ارائه داده است ، اما هرناندس از الگوی عملکرد تجاری در صنعت انتقاد کرد. در مصاحبه با تلویزیون Check It ، هرناندز نگرانی هواداران را پذیرفت و گفت که این نظر مشابه دارد. او گفت.
به دلایل مختلف ، شرکت ها بازی هایی را منتشر می کنند که مشکلات زیادی دارند و سپس سعی می کنند بعد از انتشار آنها را اصلاح کنند. البته ما اولین مسابقه ای نبودیم که انجام دادیم. نمونه مشهور این سایبرپانک است. من به عنوان یک بازیکن و مصرف کننده ، آن را دوست ندارم و نمی خواهم در آینده او را ببینم. من مطمئن هستم که بسیاری از آنها احساس می کنند که انتشار یک محصول ناقص و کل هزینه به شرکت های مشهور آسیب می رساند.
هرناندز از توسعه دهندگان خواست که ابتدا بازی ها را در نسخه بتا رایگان یا پایین برای حل مشکلات اولیه ارائه دهند. او گفت.
من نمی دانم چرا شرکت ها بدون اعلام اعلام ، تست های بتا را انجام می دهند. من به عنوان یک مصرف کننده ، ترجیح می دهم از همان ابتدا بدانم که چه چیزی خریداری می کنم.

