مدیر روایت Witcher 4 تأکید کرد که هیچ مأموریت مضاعف و ساده ای در این عنوان وجود ندارد و این امر به روایت و عمق ماموریت های بیشتر متمرکز خواهد شد.

مدیر روایت Witcher 4 ، فیلیپ وبر ، تأیید کرد که در نسخه جدید مأموریت های ساده و تکراری به نام Fetch Quets ، هیچ خبری نخواهد بود.
این طراح باتجربه ، که همچنین نقش مهمی در توسعه Witcher 3 ایفا کرده است ، گفت که تیم CD Projekt Red تصمیم گرفته است که از ابتدا چنین مأموریت هایی را در این بازی قرار ندهد.
طبق توضیحات وبر ، تیم طراحی بر مأموریت هایی با عمق روایت بالا و تنوع داستان متمرکز شده است. آنها در ماده زیر IMIS طراحی شده اند تا تأثیرگذار و فراموش نشدنی مانند بارون خونین باشند.
تیم توسعه ایده های بسیاری را در فرآیند ساخت و ساز مورد بررسی قرار داده است ، اما فقط مأموریت ها وارد بازی شده اند که استانداردهای با کیفیت بالا استودیو را رعایت می کنند. به گفته وبر ، طراحی دنیای باز از حقایق بیرون زده با مأموریت های مهم ، یک کار بسیار دشوار بود.
CD Projekt Red Studios قصد دارد با جلوگیری از مأموریت های مضاعف و استفاده از تجربیات در توسعه Witcher 3 ، نسخه منسجم تر ، عمیق تر و خلاقانه تری از Witcher 4 را ارائه دهد.