پنج سال پس از انتشار اولیه ، Remaster The Elder Scrolls IV: Oblivion به طور ناگهانی منتشر شد ، اما برخلاف نسخه اصلی ، Bethesda به طور رسمی از تجهیزات عنوان پشتیبانی نمی کند.

پس از موفقیت باورنکردنی Remaster of Remaster ، Elder Scrolls IV: Oblivion فقط در ساعات اولیه پس از شروع ناگهانی ، Bethesda با اعلام حمایت رسمی از مدارها برای این عنوان ، تعداد زیادی از طرفداران دیرینه سری Elder Scrolls را اعلام کرد.
اگر با عناوین Bethesda آشنا نیستید ، باید بدانید که این شرکت به طور رایگان برای ایجاد و اضافه کردن ویژگی ها و محتوای جدید پس از زمان مشخصی از عناوین خود ، مانند Fallout 4 ، Skyrim یا Starfield ارائه می شود. با تشکر از این ، عناوین بتسدا همیشه محبوب ترین بازی ها برای توسعه دهندگان و هنرمندان متوسط بوده است.
اکنون ، به نظر می رسد که Elder Remaster Scrolls IV: فراموشی از این قانون پیروی نمی کند. بسته به جزئیات منتشر شده در صفحه سؤال / پاسخ Bethesda ، Remaster Elder Scrolls IV: Oblivion شامل رسانه رسمی برای مدیدز نخواهد بود. این یک خبر نگران کننده برای بازیکنان پلی استیشن و Xbox خواهد بود ، زیرا تنها راه دسترسی به مدیدس در عناوین قبلی کمک رسمی در بتسدا بود.
البته این بدان معنا نیست که همه چیز برای توسعه دهندگان متوسط به پایان رسیده است. پس از راه اندازی ، برخی از کاربران Reddit دریافته اند که پرونده های این عنوان همیشه توسط مجموعه ساخت و ساز از کتیبه های بزرگتر و همچنین شباهت های ساختاری در دسترس و اصلاح می شوند و نباید با بررسی نقص های سالخورده IV: Oblivion در توسعه بازی های Bethesda ناپدید شوند.
تا زمان نگارش این اخبار و تنها چند ساعت پس از انتشار ، بیش از 5 سند مختلف در وب سایت Nexus برای PC Remaster The Elder Scrolls IV: Oblivion منتشر شد. همچنین می توانید با مراجعه به این آدرس این تریلر و این گیم پلی را مشاهده کنید.