کارگردان Bot Astro می گوید که توسعه دهندگان باید بازی های کوچکتر را انتخاب کنند زیرا بازیکنان اکنون از بازی های ناتمام بزرگ رها شده اند.

نیکلاس دسی ، کارگردان BOT Astro ، معتقد است که اگرچه بازیکنان به تعداد زیادی از بازی های بزرگ دسترسی دارند ، اما ترجیح می دهند عناوین کوچکتر را بازی کنند و متأسفانه ، توسعه دهندگان بزرگ همچنان روی ساخت عناوین عظیم تمرکز می کنند.
طبق گفته GamesRadar +، نیکلاس دس در کنفرانس توسعه دهندگان بازی گفت ، هدف از ساخت Astro Bot تهیه یک بازی بود که می تواند در یک زمان معقول به پایان برسد. او همچنین گفت:
از ابتدا این ذهنیت را داشتیم که درست کردن یک بازی درست بود. همه ما می دانیم که بازیکنان امروز بازی های زیادی دارند که نمی توانند تمام کنند.
Astro Bot یکی از بزرگترین بازی های منتشر شده در سال گذشته بود. این مسابقه بیش از 5 جایزه کسب کرد و حتی جایزه GOTY را نیز دریافت کرد.
با این حال ، دشوار است که بگوییم صنعت بازی در آینده به کجا می رود. برخی از توسعه دهندگان هنوز سالها برای انجام یک بازی دارند ، در حالی که بازی هایی مانند Astro Bot نیاز به توسعه کمتری دارند و تجربه خوبی را ارائه می دهند.