Halo Infinite در حال حاضر از طیف گسترده ای از مشکلات رنج می برد، از جمله مواردی که ماه ها این عنوان را درگیر کرده است. مشکل دائمی “ناهمگام” هنوز حل نشده است، زیرا تیم توسعه منابع را به مناطق دیگر اختصاص داده است. این موضوع مربوط به مشکلات همگام سازی بین کلاینت و سرورهای بازی است که منجر به موقعیت هایی می شود که حملات غوغایی ثبت نمی شوند زیرا کلاینت و سرور هر کدام فکر می کنند بازیکنان در موقعیت های متفاوتی قرار دارند.
343 Industries در حال بررسی مشکلی در بازی چند نفره Halo Infinite است که در آن بازیکنان در برخی موارد باید در طول هر مسابقه حدود 1 گیگابایت داده را دانلود کنند.
هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث مشکل دانلود داده های بزرگ در Halo Infinite چند نفره می شود. برخی از افراد بر این باورند که بازی سعی می کند ویدیوهای پخش مجدد مسابقات را ذخیره کند. با این حال، برخی دیگر از کاربران متوجه شدهاند که چند دقیقه پس از شروع بازی، قبل از اینکه هر چیزی ذخیره شود، دادههای بزرگی افزایش مییابد.
به دنبال آن بسیاری از بازیکنان نسبت به مشکل ایجاد شده در قسمت Halo Infinite واکنش منفی نشان دادند و از طرفی این اعتراضات نیز مربوط به رفع نشدن چندین مشکل در بازی بود.
علاوه بر این، حالت Co-Op بازی که بارها به تعویق افتاده است، به همه بازیکنان اجازه می دهد تا در کمپین های شخصی خود پیشرفت کنند. استودیو 343 صنایع در ماه آوریل اعلام کرد که اواخر آگوست را برای انتشار حالت آنلاین Halo Infinite هدف قرار داده است.
کاربری به نام NicmeistaR ابتدا توییت کرد که این بازی هنگام ورود به هر مسابقه در چند نفره Halo Infinite از بین 305 تا 900 مگابایت داده استفاده می کند. سپس صفحه توییتر HaloSupport پیامی را منتشر کرد که تیم توسعه در حال بررسی این مشکل است. طبق گفته استودیو 343 صنایع، این مشکل باید در ماه آگوست با انتشار آپدیت دراپ پاد حل شود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری