آقای هوانگ، خالق Dave the Diver که بیش از 4 میلیون نسخه فروخته و برنده جایزه بفتا شده است، گفت که قصد دارد با ساخت بازیهای جدید با تمرکز بر شخصیتهای مختلف از ژانرهای مختلف، موفقیت بازی را توسعه دهد و مالکیت معنوی را گسترش دهد.
در مصاحبه ای با VGC در Gamescom Asia در سنگاپور، هوانگ گفت که استقلال جدید Mintroket، که او مدیرعامل آن است، به این شرکت اجازه می دهد تا تمرکز بیشتری روی توسعه بازی، به ویژه روی مالکیت معنوی بازی ها داشته باشد. هوانگ در پاسخ به این سوال که آینده Mintroket چگونه خواهد بود، گفت:
در واقع، من می خواهم آدرس IP خود Dave the Diver را گسترش دهم. فکر می کنم این آرزوی هر کارگردانی است زیرا ما شخصیتی داریم که مخاطب می تواند با او ارتباط برقرار کند. اما در واقع، در Dave the Diver، ما خیلی عمیق به داستان های شخصی شخصیت ها نپرداختیم، زیرا می خواستیم بازی را بسیار معمولی و ساده نگه داریم.
به عنوان کارگردان، علاوه بر DLC داستانی که در حال حاضر روی آن کار میکنیم، میخواهم بازیهای جداگانهای درباره هر شخصیت بسازم تا نشان دهم قبل از آمدن به Blue Hole چگونه با هم آشنا شدهاند و چه میکردند. و این بدان معناست که ژانر بازی ها ممکن است متفاوت باشد. شاید اگر روزی شروع به ساختن پس زمینه داستان دیو کنیم، بتوانیم او را به سمت حرفه ای متفاوت سوق دهیم. او همیشه یک غواص بوده است، بنابراین ما واقعاً به این فکر نکردیم که چگونه این کار را با دیو انجام دهیم.
هوانگ گفت که قصد دارد داستان دیو غواص را با بیان داستان های شخصیت اصلی و شخصیت های فرعی گسترش دهد و توضیح داد:
من واقعاً می خواهم نشان دهم که او چگونه بزرگ شد، چگونه غواص شد و چگونه به حفره آبی رسید. به نظرم خیلی جالبه کبرا، یکی از شخصیت های اصلی ما، از پروژه قبلی من کارخانه شیطان می آید. او یک دلال اسلحه بود که مجوزش را لغو کردند، سپس بازنشسته شد و از زندگی اش لذت برد و بعد اتفاقی افتاد و تصمیم گرفت به حفره آبی بیاید. بنابراین من واقعاً می خواهم این نوع داستان را در بازی های دیگر تعریف کنم.
هوانگ گفت که اگرچه به عنوان یک شرکت تابعه مستقل در Nexon قرار گرفته است، او همچنان می خواهد Mintroket کوچک باقی بماند:
فکر کنم کوچیک بمونیم منظورم این است که تعریف کوچک می تواند متفاوت باشد. Dredge تنها چهار نفر در تیم توسعه دارد. اما فکر می کنم تیم 20 تا 30 نفره ایده آل است. به این ترتیب ارتباط و توافق اعضا با یکدیگر آسانتر است. من فکر می کنم اگر ما به کاری که اکنون انجام می دهیم اعتماد داشته باشیم، مینتروکت می تواند در آینده بزرگ شود. اما این بدان معناست که ما تیم های بیشتری با اندازه مشابه خواهیم داشت، یا شاید شروع به انتشار بازی ها کنیم. اما این به معنای داشتن یک تیم عظیم 100 نفره نیست.