در حالی که بسیاری از شرکت ها و استودیوهای پیشرو با اخراج و مشکلات مالی مختلف دست و پنجه نرم می کنند، استودیو FromSoftware با انتشار پیامی رسمی در وب سایت خود از افزایش پایه حقوق کارمندان خود خبر داد.
می توانید بیانیه مطبوعاتی رسمی منتشر شده در زیر را بخوانید:
FramSoftware (دفتر مرکزی: Shinjuku-ku Tokyo، مدیر عامل: Hidetaka Miyazaki) تصمیم گرفته است از آوریل 2025 حقوق پایه همه کارکنان فعلی خود را تقریباً 11.8٪ افزایش دهد. در این راستا، حقوق ماهانه فارغ التحصیلان جدید نیز از سال افزایش می یابد. 260000 ین تا 300000 ین.
شرکت ما متعهد به ایجاد بازی هایی است که “احساسات مختلف را به اشتراک بگذارند، ارزش ایجاد کنند و مردم را خوشحال کنند.” برای دستیابی به این اهداف، باید محیطی را فراهم کنیم که کارکنان هیچ دغدغه ای جز دغدغه توسعه نداشته باشند و سعی کنیم کارمندانمان درآمد پایداری داشته باشند و در محیطی پر از پاداش کار کنند. افزایش حقوق ماهیانه پیشرفت به نفع تیم است.
ما به توسعه بازیهای ویدیویی ادامه میدهیم تا عموم بتوانند به آثار هیجانانگیز و ارزشمندتری دسترسی داشته باشند.
در حالی که FromSoftware در حال حاضر به شدت در حال جذب نیرو است، تعداد کارمندان این استودیو مدتی پیش به 423 نفر رسید.
با نگاهی به اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت رسمی این استودیو، تعداد کارمندان طی 8 سال گذشته افزایش یافته است:
- 283 کارمند در ماه مه 2017
- 288 کارمند در دسامبر 2019
- 316 کارمند در ژوئیه 2020
- 332 کارمند در ژوئن 2021
- 349 کارمند در ماه مه 2022
- 397 کارمند در ژوئن 2023
- 423 کارمند در ژوئن 2024
Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، سرمایه گذاری هنگفتی در این استودیو کرده است و قصد دارد قابلیت های انتشار خود را به سطح جهانی برساند. در چندین گزارش مالی اخیر و تقریباً طی دو سال گذشته، این استودیو به طور قابل توجهی تیم متخصص و توانایی های انتشار خود را تقویت کرده است. به نظر می رسد که FramSoftware قصد دارد در آینده نزدیک بازی های خود را به صورت مستقل منتشر کند و به ناشران دیگری مانند سونی و Bandai Namco وابسته نباشد.