ای کاش یک برچسب متفاوت برای این پست وجود داشت. اما اخیرا، Glitching Queen (یک پخش کننده Call of Duty) با توسعه دهنده سابق Raven Software درباره بازی مستقل Call of Duty Zombies مصاحبه کرده است. عنوان مورد بحث یک اثر خدمات محور در نظر گرفته شد و به عنوان یک بازی رایگان توسعه یافت.
- این بازی از سال 2011 تا 2012 در حال توسعه بود
- قرار بود به طور کامل حمایت شود و شغلی خدمات محور در نظر گرفته شود.
- خریدهای درون برنامه ای و یک سیستم سفارشی سازی عمیق وجود داشت
- این پورت مستقیم از عناوین قدیمی زامبی محور در نظر گرفته نمی شد و به عنوان یک محصول متفاوت توسعه داده شد.
- بازی یک تجربه سرگرم کننده بود در حالی که به تجربه زیادی نیاز داشت
- با استفاده از فناوری COD Online ساخته شده است
- با توجه به جنجال هایی که پیرامون Black Ops 2 وجود داشت و مطمئن نبودن در مورد قسمت زامبی، Treyarch به Raven Software برای توسعه این بازی پیشنهاد داد.
- بازیکنان 1 تا 4 نفر بودند و نقشه جهان وجود داشت
- شما نقش یک گلادیاتور را در یک میدان نبرد بازی کردید، جایی که باید با زامبی ها مبارزه می کردید
- یک سیستم سفارشی سازی و پیشرفت کاراکتر وجود داشت
- در یک نقطه باید از زامبی ها فرار کرده و به یک منطقه جهان باز می رسید
- این بازی چندین فصل و محتوای جدید داشت
- هنوز هیچ عنوان دیگری با مضمون زامبی برنامه ریزی نشده است
- ایده های اصلی بازی در DMZ پیاده سازی شدند
برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.