نائوکی هاماگوچی، کارگردان فیلم Final Fantasy 7 Rebirth درباره این اثر تحسین شده صحبت کرد.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth به دلیل عملکرد بسیار قوی خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و میانگین امتیاز 92 را در متاکریتیک به دست آورد. دستیابی به امتیاز بالای 90 در واقع هدفی بود که سازندگان صراحتاً برای رسیدن به آن تلاش کردند و کارگردان بازی اخیراً توضیحاتی در این مورد ارائه کرده است.
مدت کوتاهی پس از انتشار بررسیهای Final Fantasy 7 Rebirth، هاماگوچی بیانیهای در توییتر منتشر کرد که در آن فاش کرد که دستیابی به امتیاز متاکریتیک 90 یا بالاتر چیزی است که تیم سازنده صراحتاً هدف خود را برای دستیابی به آن تعیین کرده بود، اما او اکنون میگوید که این یک کار شخصی است. گل برای او ، چیزی نیست که به کل تیم توسعه تحمیل شده باشد.
آقای هاماگوچی گفت:
من بسیار خوشحال و سپاسگزارم برای استقبال مثبت از Final Fantasy 7 Rebirth. در شبکه های اجتماعی شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه هدف تیم امتیاز 90 یا بالاتر است، اما این هدف شخصی من بود. وقتی Final Fantasy 7 Remake منتشر شد، امتیاز بالاتر از 90 را کسب نکرد، بنابراین تیم می خواست برای Rebirth بهتر عمل کند. من نمی خواستم تیم را به امتیاز بالای 90 سوق دهم، بنابراین آن را هدف شخصی خودم قرار دادم.
کارگردان در ادامه افزود که اگرچه استقبال گسترده از Final Fantasy 7 Rebirth فشار بیشتری بر تیم سازنده برای ارائه قسمت بعدی این سه گانه وارد می کند، اما انگیزه بیشتری برای اطمینان از ارائه بهترین نسخه به همراه خواهد داشت.
با توجه به استقبال مثبت از Final Fantasy 7 Rebirth، ممکن است فشار بیشتری روی تیم وارد شود. با این حال، من فکر می کنم این به آنها اجازه می دهد تا یک بازی با کیفیت را برای نسخه نهایی ارائه دهند. خوشحالم که منتقدان بازخورد خوبی در مورد گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth ارائه کردند. من فکر می کنم این به فرنچایز فاینال فانتزی پتانسیل بسیار بیشتری برای آینده می دهد، نه تنها در داستان و شخصیت ها، بلکه در گیم پلی آن.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth هماکنون برای پلیاستیشن 5 در دسترس است.
نظرت راجع به آن چیست؟