در مصاحبه اخیر، هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding 2: On the Beach، جزئیات جالبی در مورد پویایی دنیای بازی به اشتراک گذاشته است.
دموی اخیر State of Play برای Death Stranding 2: On the Beach طولانی و مفصل بود. حالا که چند روز از این رویداد می گذرد، هیدئو کوجیما در برنامه ویدیویی خود به نام HideoTube جزئیات خیره کننده ای از بازی ارائه کرده است.
یکی از جزئیات ارائه شده توسط کوجیما این است که بازی تحت تاثیر اتفاقات مختلف به صورت پویا و لحظه ای تغییر می کند. به عنوان مثال، ممکن است در بازی Death Stranding 2: On the Beach شاهد زلزله، سیل یا آتشسوزی جنگل باشید، رویدادهایی که مسیر شما را مختل میکنند و باید استراتژی جدیدی را بر اساس تغییرات ایجاد شده اتخاذ کنید.
اگر متوجه شده باشید، شواهدی از این موضوع را در آخرین تریلر نیز دیدیم، به عنوان مثال پل تخریب شده توسط سیل یا رانش زمین عظیم که احتمالاً در اثر زلزله ایجاد شده است.
در بازی قبلی، بررسی محیط یکی از فاکتورهای اصلی در گیم پلی بازی بود، حالا اضافه کردن چالشی مانند بلایای طبیعی در Death Stranding 2 کارها را جذاب تر می کند.
کوجیما همچنین به این موضوع اشاره کرد که بازی در شهرهای متحد آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و شاهد ماجراجویی در قاره ای کاملا متفاوت خواهیم بود.
انتظار می رود Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 برای پلی استیشن 5 منتشر شود.
نظر شما در مورد تغییرات پویا در دنیای Death Stranding 2 چیست؟ آیا فکر می کنید این یک مکانیک جالب خواهد بود؟