ممکن است محتوای مهم مرتبط با ونوم از آخرین ماجراجویی مرد عنکبوتی شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت و گیمز اینسومنیاک، یعنی Marvel’s Spider-Man 2 حذف شده باشد.
تونی تاد، صداپیشه ونوم، طی سخنانی در پنل مرد عنکبوتی 2 مارول در Fan Expo در سانفرانسیسکو، فاش کرد که Insomniac Games تنها از 10 درصد خطوط صوتی او در بازی استفاده کرده است که نشان میدهد محتویات کلیپها را میتوان برای استفاده در آینده ذخیره کرد.
تونی تاد به اشتراک گذاشت که خطوطی را برای یک خط داستانی حذف شده در Marvel’s Spider-Man 2 ضبط کرده است که در آن مایلز مورالس نقش سیمبیوت را بر عهده می گیرد. مشخص نیست که آیا Insomniac Games قصد دارد این داستان را در یک دنباله یا DLC بالقوه بررسی کند یا خیر.
پیش از این، Mike Fitzgerald، مدیر Core Technology در Insomniac Games، درباره امکان پیادهسازی فناوری Ray Traced Global Illumination (RTGI) در Marvel’s Spider-Man 2 و همچنین پیشرفتهای بصری بازی نسبت به اعلام اولیه نوار صحبت کرده بود. صحبت.
وقتی از فیتزجرالد در مورد امکان RTGI علاوه بر Ray Traced Reflections در بازی مانند Marvel’s Spider-Man 2 بر روی کنسولی مانند PS5 با قابلیت های محدود پرسیده شد، گفت که هر بازی تعادل، محیط و سبک خاص خود را دارد. او خاطرنشان کرد که برای محیطی مانند نیویورک، بازتاب در ایجاد ظاهر و احساس آن فضا بسیار مهم است، و افزود که او و تیمش در اینسومنیاک گیمز نمیخواستند چیزی را فدای چیز دیگری کنند.
علاوه بر این، او گفت که حرکت و ناوبری مرد عنکبوتی در شهر به قدری سریع است که نمی توان زمان زیادی را برای حل این تکنیک های رندر به صورت پایدار صرف کرد. او خاطرنشان کرد که حل مشکلات RTGI به زمان نیاز دارد، اگرچه اظهارات او یک تعمیم گسترده بود و برخی توسعه دهندگان دیگر در حال انجام کارهای عالی با این فناوری هستند.
نظرت راجع به آن چیست؟