World of Warcraft: The War Within یک بسته پیش خرید 90 دلاری برای دسترسی زودهنگام دارد که بسیار غیرمنطقی به نظر می رسد.
بهروزرسانیهای بزرگ Overwatch 2، Diablo 4 و World of Warcraft باید تضمین کنند که بلیزارد در اولین سال خود در مایکروسافت در مسیر درست قرار گرفته است. اسپنسر، رئیس بخش بازی های مایکروسافت، در Blizzcon 2023 روی صحنه رفت تا به طرفداران اطمینان دهد که ایکس باکس به دنبال تقویت بلیزارد برای کمک به ارتقای آن به سطح بعدی است.
سازنده نه یک، بلکه سه بسته الحاقی را برای World of Warcraft اعلام کرده است. کریس متزن، خالق افسانه ای Warcraft، از دوران بازنشستگی بازگشت تا بار دیگر رهبری یکی از پرکارترین فرنچایزهای صنعت بازی را بر عهده بگیرد. او اعلام کرد که حماسه فعلی با عنوان Worldsoul Saga Among Legends و اولین بسته الحاقی شناخته می شود.
بلیزارد از یک جایزه بحث برانگیز برای بازی جدید خود استفاده کرد که به بازیکنانی که بازی را پیش خرید می کنند دسترسی زودهنگام می دهد. این بخشی از روند بزرگتر در صنعت بازی است که حول دسترسی اولیه پولی می چرخد.
صنعت بازیهای ویدیویی به طور کلی میخواهد با ارائه دسترسی زودهنگام به نسخههای ممتاز، از ترس از دست دادن بازیها (FOMO) استفاده کند. در مورد یک بازی تک نفره آفلاین مانند استارفیلد، حداقل اگر می خواهید در پول اضافی صرفه جویی کنید، تاثیری در گیم پلی شما نخواهد داشت. با این حال، در مورد یک بازی چند نفره رقابتی مانند World of Warcraft، سه روز دسترسی زودهنگام به بازیکنان ثروتمندتر مزیت مشخصی می دهد.
World of Warcraft: The War Within Expansion Pack شامل پاداش های پیش خرید زیر است:
- نسخه استاندارد (50 دلار): دسترسی به The War Within، افزایش به سطح 70، 500 ارز
- نسخه قهرمان (70 دلار): دسترسی به The War Within، افزایش سطح 70، ارز 750، نصب Algarian Stormwider و دسترسی به مسیرهای مسابقه ویژه، لباس Stormrider.
- Epic Edition (90 دلار): دسترسی به The War Within، ارتقاء سطح 70، 1000 سکه، دسترسی تضمینی بتا، 30 روز بازی، حیوان نبرد Storm Hatchling، اسباب بازی Storm Gryphon، افکت Hearthstone و دسترسی زودهنگام 3 روزه به The War Within.
طرفداران و سازندگان محتوا نسبت به دوره دسترسی اولیه پولی واکنش منفی نشان دادند. در حالی که برخی شایعات در مورد دسترسی زودهنگام پولی برای Starfield وجود دارد، این واقعیت که Starfield یک بازی رقابتی نیست به این معنی است که دسترسی زودهنگام روی دیگر بازیکنان تأثیر نخواهد گذاشت. با این حال، World of Warcraft: The War With متفاوت است.
بازیکنانی که برای دسترسی زودهنگام 90 دلاری ثبتنام میکنند نسبت به کسانی که ثبتنام نمیکنند از مزیت دنده برخوردار خواهند بود. با گذشت سه روز، می توان تصور کرد که از قبل تجهیزات آماده برای حمله و پایان بازی را دارید در حالی که سایر بازیکنان به آرامی وارد می شوند. دسترسی زودهنگام به پول در بازی هایی مانند World of Warcraft گروه های دوستان و بازیکنان را بر اساس وضعیت مالی آنها تقسیم می کند و این اشتباه است.
برای تجربههای تکنفره، دسترسی زودهنگام پولی آزاردهنده است، اما حداقل قابل اجتناب است. برای World of Warcraft و بازیهای رقابتی مشابه، این حداقل به مزیت رقابتی منجر میشود، اما این فشار اجتماعی و مالی است که بسیار بارزتر است. فاکتور FOMO به دلیل گیم پلی اجتماعی بازی World of Warcraft ده برابر خواهد شد.
World of Warcraft: The War Within در سال 2024 برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.