در این جشنواره رابطه بین روابط عمومی و حوزه CSR مورد توجه قرار گرفته است و در ارزیابی ها ، تعامل هدفمند ، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و اجرای الگوهای بین المللی در محیط کسب و کار ایران مورد توجه قرار گرفته است.
ایرانسل ، اولین ارائه دهنده 5G در ایران ، در سالهای اخیر ، با راه اندازی فعالیتهای گسترده ای مانند ساخت و بازسازی مدارس در مناطق سیل زده ، کاشت درخت و کمک به کاهش ردپای کربن ، اهدای بسته های اینترنت رایگان به گروههای مختلف در زمان شیوع بیماری Corona ، اولین مرکز ارتباط با مشتریان ناشنوا ، با هدف تلاش بهتر برای پاسخگویی بهتر به شرکت های توانمند ، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و شرکت های نوپا ، در زمینه سرمایه گذاری شرکتی تلاش کرده است تا به مشترکان و اعضای جامعه برسد. و مسئولیت اجتماعی (CSR – CSI). سرویس کند.
در این مراسم جایزه 6 ستاره مسئولیت اجتماعی به ایرانسل اهدا شد و جایزه سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به بیژن عباسی آرند ، مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
ایرانسل ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران ، با دریافت این دو جایزه ، موفق شد در جایگاه برتر برندگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین جایزه این جشنواره را در زمینه مسئولیت اجتماعی از آن خود کند.
اولین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی ، با هدف بهبود و ارتقای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها و شرکتها ، تقویت م componentsلفه هایی مانند پاسخگویی اجتماعی ، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی ، پایداری فعالیتهای مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک های خیریه توسط موسسه فرهنگی. روابط عمومی آرمان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، مراسم اختتامیه این جشنواره شامگاه دوشنبه 26 اکتبر 1400 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.
م خ
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
تحریریه ICTNN شبکه خبری