تطبیقی: PhysRay Engine نهتنها قادر به تنظیم پویای پیچیدگی و کارایی الگوریتم ردیابی پرتو بر اساس سناریوهای مختلف است، بلکه یک پورت استاندارد را نیز اتخاذ میکند. این حالت با هوش مصنوعی یکپارچه شده است و از حسگرهای فیزیکی پشتیبانی میکند تا از ردیابی پرتوهای تمام مسیر و سایر اثرات در آینده پشتیبانی کند. توسعهدهندگان میتوانند بهطور کامل از فناوری ردیابی پرتو در دستگاههای تلفن همراه بدون محدودیت استفاده کنند و نتایج منحصربهفرد و شگفتانگیزتری را تولید کنند.
کمپانی سامسونگ اولین تراشه موبایل با پشتیبانی از فناوری ردیابی پرتو سختافزاری را در اوایل سال جاری معرفی کرد. Exynos 2200 دارای اولین پردازنده گرافیکی مبتنیبر AMD RDNA 2 یعنی Xclipse 920 بود که نهتنها ری تریسینگ در موبایل را فعال میکرد، بلکه نوید تصاویری همهجانبه با کیفیت کنسول را در بازیهای موبایلی میداد. حال، کوالکام و مدیاتک پس از گذشت حدود یک سال و با جدیدترین چیپست پرچمدار خود یعنی Snapdragon 8 Gen 2 و Dimensity 9200، از این ترند پیروی میکنند. در جریان رویداد رسمی کوالکام و با مشارکت اوپو، این شرکتها دموی یک بازی را بهنمایش گذاشتند که به توسعهدهندگان این امکان را میدهد تا تجربیات جدید ری تریسینگ را در دستگاههای بهرهمند از اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه دهند.
دموی ری تریسینگ اسنپدراگون 8 نسل 2
راحتی: PhysRay Engine از رندر هیبریدی ردیابی پرتو و شطرنجی پشتیبانی میکند. توسعهدهندگان بازی میتوانند ردیابی پرتوهای موبایل Oppo را مستقیماً بدون ایجاد تغییرات شدید در رندرهای سنتی اضافه کنند.
بفرست برای دوستات